Érthetetlen, hogyan kerültek ezek a termékek forgalomba, nyilvánvaló volt a bukásuk
Szívesen elbeszélgetnénk azokkal a marketinges szakemberekkel, akik szerint ezek jó ötletek voltak.
Léteznek olyan ötletek, amik már kipattanásuk pillanatában halálra vannak ítélve. Most ilyen termékeket mutatunk, ezeknél tényleg még egy óvodás is megmondta volna, hogy felesleges időt és pénzt pocsékolni rájuk.
Colgate fagyasztott ételek (1982)
Nem is értjük, hogyan bukhatott meg a dolog, hiszen ki ne akarna olyan lasagnét venni, amelynek ugyanaz a gyártója, mint a fogkrémé, amivel étkezés után meg fogja mosni a fogait. Az emberek egyszerűen nem tudták kiverni a fejükből azt, hogy biztosan az ételnek is fogkrém íze lesz. Nemcsak a termékcsalád bukott meg, hanem a Colgate fogkrém eladásai is bezuhantak a fagyasztott ételek piacra dobása után.
Ez Squirt ketchup (2006)
A Heinz színes ketchupját elvileg a gyerekeknek szánták, de a jelek szerint őket sem nyűgözte le a megszokott piros helyett pávakék, zöld és lila színben pompázó ketchup. Pár évig próbálkoztak vele, de utána végleg beszüntették a gyártást.
Wow! chips (1998)
A Frito-Lay cég összes fontosabb chipsmárkájából készített a '90-es évek végén egy újfajta, teljesen zsírmentes verziót, ez volt a Wow! termékcsalád. Az első év eladásai elérték a 400 millió dollárt, mindenki el volt ájulva az új csodachipstől, ez az öröm azonban csak addig tartott, míg ki nem derült, hogy a chipsben zsír helyett olestra van, ami ezerszer kártékonyabb, mint maga a zsír. Az olestra ugyanis megzavarja a szervezet azon képességét, hogy szabályozza, hogy mit és mennyit eszünk.
Cheetos ajakbalzsam (2005)
Ugyancsak a Frito-Lay eszelte ki azt, hogy remek ötlet lenne Cheetos ízesítéssel kiadni egy ajakbalzsamot. Reméljük mondanunk sem kell, miért akkora badarság mindez. Persze nem is rohantak érte a boltba az emberek.
Crystal Pepsi (1992)
Átlátszó kólából ma már többféle is kapható, az 1992-es Crystal Pepsivel viszont egészen konkrét probléma akadt: nem volt finom. David C. Novak, akinek az újfajta ital ötletét köszönhettük később elismerte, nem ártott volna meggyőződni arról, hogy jó is az íze az új Pepsinek.
Thirsty Cat! és Thirsty Dog! (1994)
A kifejezetten kutyusoknak és cicusoknak készített palackozott vízbe még vitaminok is kerültek, miért nem lett tehát világsiker? A probléma ott kezdődött, mikor a gazdik elkezdték megkóstolni a vizet. Ekkor ugyanis rájöttek, hogy egy finom üdítőről van szó, amit felesleges lenne az állatoknak adni.
Premier füstmentes cigaretta (1989)
Nem kevesebb mint 325 millió dollárt áldozott az Rj Reynolds Tobacco Company arra, hogy feltalálják a teljesen füstmentes cigarettát. Igen ám, de még maga a vállalat igazgatója szerint is "olyan íze volt mint a sz*rnak." Nem csoda hát, hogy a kutya sem vette.
Minden nap megosztunk veled pár érdekességet, ne feledd el kedvelni Facebook oldalunkat.