Különleges menüt alkotott a Burger King a Mental Health America közreműködésével
A kampány a mentális betegség jelentőségére hívja fel a figyelmet.
A világ egyik legismertebb gyorsétterem lánca felelősségteljes kampányt indított a Mental Health America szervezettel.
A Burger King új menüsora - a McDonald's Happy Mealjét is kicsit kifigurázva - több érzelmi állapotot is megjelenít,
a fő üzenete pedig, hogy senki sem lehet mindig boldog, és ez rendben is van így.
Az úgynevezett Real Meal öt különböző színe öt érzelmet, a dühöt, a szomorúságot, a keserűséget, az izgatottságot és a közönyt szimbolizálja. Egy menüben a vásárlók hagyományos Whoppert, sültkrumplit és üdítőt kapnak. A Real Meal az Egyesült Államok nagyobb városaiban érhető el. A kampányhoz egy reklám is készült.
Minden nap megosztunk veled pár érdekességet, ne feledd el kedvelni Facebook oldalunkat.